0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

حل تمرین جاوا-تدریس

دسته بندی ها : تدریس حل تمرین جاوا, کامپیوتر 20 اسفند 1395 مهندس موسوی 2058 مشاهده

جهت ثبت سفارش در انجام پروژه جاوا از طریق منوی ثبت سفارش اقدام نمائید

تدریس حل تمرین جاوا در محیط نت بینز

نمونه تمرینان جاوا:

رشته: متدی بنویسید که یک رشته را دریافت کند و تعداد “xx” ها را بشمارد. به مثالهای زیر توجه کنید.

cntXX(“abcxx”)→1
cntXX(“xxx”)→2
cntXX(“xxxx”)→3

  1. رشته: متدی بنویسید که دو رشته را بگیرد و مشخص کند اندازه ی طولانیترین رشته ی مشترک بین آنها چقدر است؟ متد شما باید به بزرگ و کوچک بودن حروف حساس باشد. به مثالهای زیر توجه کنید.
خروجی رشته ی دوم رشته ی اول
4 salam Moalam
1 khooobi Bigest
2 alimohammad esmaeil
  1. رشته: متدی بنویسید که اسم و شماره دانشجویی دانشجو (یک عدد 10 رقمی) را بگیرد و یک شناسه ایمیل مناسب برای کاربر تولید کند. شناسه­ی ایمیل شامل دو حرف اول اسم دانشجو، علامت _، سه حرف اول نام خانوادگی دانشجو و دو حرف اول شماره دانشجویی (سال ورود دانشجو) است. به مثالهای زیر توجه کنید.
نام و نام خانوادگی دانشجو شماره دانشجویی خروجی
Ali Ahmadi 9544321234 Al_Ahm95
MojtabaKabiri 9475612304 Mo_Kab94
Zahra Rahimi 954432138 Za_Rah95
  1. رشته: متدی بنویسید که دو رشته را دریافت کند و تمام دو حرفیهایی که حرف اول آن یکی از حروف رشته ی اول و حرف دوم یکی از حروف رشته ی دوم است را تولید و چاپ کند. دقت کنید که دوحرفیهای تکراری را دوباره چاپ نکنید. به مثالهای زیر توجه کنید.
خروجی رشته ی دوم رشته ی اول
AE AF AG AH BE BF BG BH CE CF CG CH DE DF DG DH EFGH ABCD
Mini
AA AB CA CB DA DB ABBA ACDC
  1. رشته: متدی بنویسید که یک رشته را بگیرد و در مقابل یک عدد طبیعی را برگرداند.هر کدام از حروف را به یک عدد که معادل ترتیب القبایی آن حرف است تبدیل کنید و اعداد حاصل را جمع بزنید. به عنوان مثال، معادل “ABCDEfg” با 1+2+3+4+5+6+7=28 برابر است.
  2. رشته: متدی بنویسیدکه یک رشته را بگیرد و بزرگترین عدد موجود در آنرا برگرداند. به مثالهای زیر توجه کنید.
خروجی ورودی
45 hello23 delete 11 a45bs
9 Kab9k4
0 Ali Ahmadi
  1. بازی فکری: در این بازی شما یک رشته ی تصادفی چهار حرفی را تولید می کنید (مثل heat) و از کاربر می خواهید که کلمه را حدس بزند. برنامه حدس کاربر را با رشته تصادفی مقایسه می کند و بر اساس آن به کاربر گزارش می دهد. اگر فرض کنیم که حدس کاربر fast باشد برنامه خروجی *o*+ را چاپ می کند. معنای اولین * از سمت چپ این است که حدس کاربر (یعنی f) در کلمه وجود ندارد. معنای o این است که حدس کاربر (یعنی a) در کلمه وجود دارد اما در محل دوم نیست. معنای * این است که حدس کاربر (یعنی s) در کلمه وجود ندارد. معنای + نیز این است که حدس کاربر (یعنی t) وجود دارد و محل آن نیز درست است. هر کاربر بیست بار فرصت دارد تا کلمه را حدس بزند.
  2. رشته: بعضی کلمات و رشته ها را می توان با جابجایی حروف به همدیگر تبدیل کرد. به عنوان مثال، رشته های “parliament” و “partial men” از حروف مشابهی تشکیل شده اند. متدی بنویسید که دو رشته را به عنوان ورودی بپذیرد و مشخص کند که آیا می توان با جابجایی حروف آنها را به همدیگر تبدیل کرد. برنامه ی شما باید به حروف بزرگ و کوچک حساس نباشد و انواع فاصله را در نظر نگیرد.
  3. رمزگذاری رشته:برنامه ای بنویسید که یک رشته را از ورودی بگیرد و آن را با استفاده از تبدیل جایگشت 3 رمز کند. در این تبدیل هر کاراکتر را با سه کاراکتر بعد از آن جابجا کنید. مثلا a با d عوض می شود. یا کلمه ی minimum به plqlpxp تبدیل می شود. سپس، متدی بنویسید که رشته ی رمز شده را رمز گشایی کند.
  4. رشته: برنامه ای بنویسید که یک رشته از ورودی بگیرد. حال اگر رشته شامل حروف تکراری یا کاراکترهای غیر حرفی مثل رقم و – و # باشد، تا هنگامی که کاربر رشته را به طور صحیح وارد نکند دوباره رشته را از کاربر دریافت کند.
  5. رشته: متدی بنویسید که یک رشته را دریافت کند و تعداد تمام کاراکترهایی که سه بار پشت سرهم تکرار شده­اند را برگرداند.
خروجی ورودی
1 abcXXXabc
3 xxxabyyyycd
0 a

 

 

____________________________________________________________________________________
لطفا موضوع و در خواست خود را از طریق منوی ثبت سفارش برای ما ارسال نمایید،طی چند ساعت آینده پاسخ و راهنمایی برای شما ارسال خواهد شد
توجه نمائید که پروژه شما توسط متخصصین  مجرب و خبره در رشته و گرایش شما بررسی، و راهنمایی های  لازم به پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد.

◾ارتباط مستقیم با کارشناس: برقرار
◾آموزش انجام پروژه:برقرار

با احترام، مهندس موسوی | مدیریت تیم سایت رسمی دانشجو

مهندس موسوی

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    لینک کوتاه :